directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 13:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 3 de juliol de 2018 13:50 h

El festival del Circ de Girona mostrarà 24 atraccions i inclourà una fira internacional amb empreses del sector

La vuitena edició s'allargarà un dia més i es farà del 14 al 19 de febrer del 2019 amb més de 34.000 localitats a la venda

ACN Girona.-El Festival Internacional del Circ Elefant d'Or se celebrarà a Girona del 14 al 19 de febrer del 2019, un dia més que en l'anterior edició. La Gran Carpa es muntarà per segon any al Camp de Mart de la Devesa, que acollirà dues funcions més. Uns vuitanta artistes procedents d'una dotzena de països oferiran 24 atraccions mai vistes a Europa. Els primers confirmats que s'han donat a conèixer aquest dimarts provenen del Gran Circ Estatal de Rússia Rosgoscyrk amb 3 atraccions i el Circ Nacional de Pyongyang amb 2 atraccions, una d’elles, la de la trapezista Kil Hye Song, protagonista del nou cartell. En paral·lel al certamen, s'organitzarà el Circus World Market al Palau de Fires, situat just al costat i que connectarà amb la carpa principal. Es tracta d'una fira especialitzada que vol ser un aparador per donar a conèixer la feina d'empreses i artistes del sector a nivell internacional.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.