directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 12:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 4 de juliol de 2018 18:51 h

L'alcalde de Roquetes rellevarà el republicà Gervasi Aspa com a diputat de la Diputació de Tarragona

Per motius de jubilació Aspa també cedirà l'acta de regidor de Deltebre a Vanesa Callau

ACN Deltebre.-L'alcalde de Roquetes, Paco Gas, i Vanesa Callau rellevaran Gervasi Aspa a la Diputació de Tarragona i a l'Ajuntament de Deltebre a causa de la seva recent jubilació. Els canvis en els grups provincials i municipals d'ERC es produiran en els propers plens de l'administració provincial i del consistori. Gervasi Aspa ha estat regidor i alcalde de Deltebre durant dues legislatures, diputat provincial i president de la Federació de l'Ebre d'Esquerra Republicana. Havia comunitat al partit la seva intenció de prejubilar-se des de l'inici de la darrera legislatura municipal, el maig de 2015. Paco Gas, alcalde de Roquetes des del 2007, és president del COPATE, conseller comarcal del Baix Ebre i secretari de Política Parlamentària i vicepresident de la Federació de l'Ebre d'ERC. Es preveu que assumeixi el càrrec de diputat provincial a finals del mes de juliol.

En el cas de Deltebre, han renunciat a acceptar l'acta de regidor Sebastià Colomines, per donar pas a "persones joves, amb empenta i il·lusió que agafin les regnes del que representa ERC a Deltebre", i Susanna Gómez perquè no viu actualment al municipi. Per tant, entrarà com a regidora Vanesa Callau, que actualment és presidenta de la Secció Local d'Esquerra de Deltebre des del 2015 i secretària de la Dona de la Federació Comarcal del Baix Ebre. Callau és diplomada en Magisteri d'Educació Física (UAB) i ha treballat en projectes de noves oportunitats per a joves en risc d'exclusió social. Actualment fa d'educadora mediambiental al delta de l'Ebre. És membre de diverses associacions i entitats de Deltebre i està implicada en projectes de voluntariat social. És la primera vegada que pren la responsabilitat d’un càrrec públic. El relleu al plenari de Deltebre es farà durant els mesos de juliol i agost.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.