directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 05:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 5 de juliol de 2018 21:18 h

Els advocats de Sànchez i Cuixart asseguren que estan "tranquils" i "contents" d'estar més a prop de casa

Jordi Pina diu que a Lledoners no gaudiran de "cap privilegi" sinó que tindran les "mateixes condicions" que tenien a Soto del Real

ACN Sant Joan de Vilatorrada.-Els advocats de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, Jordi Pina i Marina Roig, han visitat aquest dijous a la tarda els dos presos independentistes al centre penitenciari de Lledoners i han assegurat que estan "tranquils" i "contents" d'estar més a prop de casa. Pina ha dit que el trasllat des d'Estremera fins a Catalunya va ser "feixuc" per a ells perquè "van ser moltes hores" però ha assegurat que en cap moment van anar emmanillats. De la seva banda, l'advocada de Cuixart, Marina Roig, ha dit que tot i ser a Catalunya, als presos la vida "no els hi canvia gaire perquè continuen privats de llibertat" però creu que "de cara a les famílies és un descans perquè no hauran de perdre un dia i mig" per anar-los a veure. Els 'Jordis' també han traslladat als seus lletrats que agraeixen públicament les mostres de suport rebudes i la "gran quantitat de gent que massiva i pacíficament van venir a donar-los ànims". Pina també ha deixat clar que a Lledoners no gaudiran de "cap privilegi" sinó que "estaran en les mateixes condicions" que tenien a Soto del Real.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.