directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 11:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 8 de juliol de 2018 16:02 h

La CUP no espera "res" de la reunió entre Torra i Sánchez perquè el diàleg "no és real"

Sirvent diu que la trobada aproparà "el marc autonomista" i no el "reconeixement del dret a l'autodeterminació

ACN Barcelona.-La CUP no espera "res" de la reunió de dilluns entre el president Quim Torra i el president espanyol Pedro Sánchez, segons ha assegurat la diputada Maria Sirvent en declaracions a 'El Suplement' de Catalunya Ràdio. "Un diàleg amb algú que no accepta el dret a l'autodeterminació està viciat des del principi, no es farà en igualtat de condicions", ha assegurat Sirvent, remarcant que "no és un diàleg real". Segons ella, la trobada aproparà Catalunya "més al marc autonomista" que cap "al reconeixement del dret a l'autodeterminació". La diputada de la CUP ha dit que "es tracta que Pedro Sánchez reconegui el dret a l'autodeterminació, no que Quim Torri li plantegi".

Sirvent ha dit que la CUP "no es reuniria amb qui no accepta un dret tan essencial" com el de l'autodeterminació, i ha reivindicat que cal "fer valer la sobirania del parlament" i que "no sigui l'aparell de l'Estat el que s'imposi".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.