directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 11:12 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 9 de juliol de 2018 21:21 h

Maragall visita Romeva a Lledoners per fer un traspàs de cartera exhaustiu

L'exconseller d'Exteriors s'ha interessat pel personal del Departament

ACN Barcelona.-Ernest Maragall ha visitat aquest dilluns a la tarda Raül Romeva a la presó de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada (Bages), per fer un traspàs de cartera exhaustiu del Departament d'Exteriors. Fonts del Departament han confirmat la visita a l'ACN i han afirmat que aquest ha estat el traspàs que s'hauria d'haver pogut fer quan Romeva era a la presó madrilenya d'Estremera. Allà, però, el personal del centre penitenciari només va autoritzar una visita de 40 minuts separats per un vidre. Avui els dos polítics han pogut parlar cara a cara sense vidres pel mig, i han pogut despatxar en millors condicions sobre els temes de la conselleria. Les mateixes fonts han indicat que Romeva ha tingut molt interès en saber com estava el personal del Departament. Maragall, de la seva banda, ha reiterat que és Romeva qui hauria d'ostentar el càrrec de conseller.

Des de l'entorn del conseller Maragall s'afirma que el titular actual de la cartera d'Exteriors ha vist el seu predecessor en el càrrec content de poder estar en una presó catalana, tant pel fet de tornar a ser al país, com per la manera com facilita el dia a dia a la família.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.