directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Dijous, 12 de juliol de 2018 14:00 h

La CUP de Vilanova adverteix que Urbanisme ha suspès una modificació del Pla General aprovada pel Ple

Els cupaires revelen que la Generalitat ha aturat els canvis urbanístics de la zona on hi ha les caves Jaume Serra a l’espera d’un informe d’anàlisi dels terrenys

ACN Vilanova i la Geltrú.-El grup municipal de la CUP a Vilanova i la Geltrú ha fet públic aquest dijous que la Comissió Territorial d’Urbanisme de Barcelona ha suspès la resolució definitiva sobre la modificació puntual del Pla General aprovada pel Ple de l’Ajuntament en relació a la zona on hi ha les caves Jaume Serra, de l’empresa Garcia Carrión. Segons han revelat els cupaires, la Generalitat ha declinat donar el vistiplau a aquests canvis fins que es disposi d’una anàlisi de la realitat dels terrenys, tant en sol com en subsol. A la zona afectada, Garcia Carrión hi va construir tres magatzems soterrats amb el permís de l’Ajuntament malgrat dos d’ells, afirma la CUP, envaïen zones d’afectació on legalment no es podia edificar.

La CUP va denunciar presumptes irregularitats en els tràmits urbanístics i les llicències municipals a la Fiscalia de Medi Ambient ara fa un any. El passat mes de març, el Ple va aprovar provisionalment la proposta de modificació urbanística de la zona, i els cupaires van traslladar a la Comissió d’Urbanisme les sospites sobre la legalitat de la requalificació. La formació anticapitalista ha assegurat que la Generalitat ha declinat donar el vistiplau als canvis urbanístics perquè ha tingut en compte els seus advertiments, fet que el grup municipal “valora molt positivament”. “En la concepció de ciutat ordenada, no hi caben les legalitzacions per sota de la taula ni els favors a cap gran corporació empresarial”, han etzibat els cupaires.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.