directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 13 de juliol de 2018 11:22 h

L'economia catalana creix més que l'espanyola i representa el 19,2% del total de l'Estat, la xifra més alta des del 2000

Els experts atribueixen els "bons resultats" al major pes de la indústria i de les TIC i alerten dels perills de la manca d'inversió en R+D

ACN Barcelona.-L'economia catalana ha crescut més que l'espanyola el 2017 i ja representa el 19,2% de l'economia de tot l'Estat, segons la memòria econòmica realitzada pel Consell General de Cambres de Catalunya. La directora de l'estudi, Carme Poveda, ha assenyalat que aquesta xifra és la més alta des del 2000 i l'ha atribuït al pes que la indústria ha guanyat en l'economia. Segons Poveda, els sectors que estan liderant la recuperació econòmica són el de les TIC i el científic. Amb tot, ha alertat que la despesa en R+D a Catalunya està "molt lluny" de la d'altres països europeus. A més, també ha alertat de la creixent desigualtat social i de l'augment de la taxa de risc de pobresa en el treball.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.