directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Divendres, 13 de juliol de 2018 13:26 h

Buch defensa el reforç policial d'estiu a la Costa Brava i recorda que "vuit de cada deu Mossos no tenen vacances"

Les policies locals de Platja d'Aro i Lloret de Mar es coordinen amb altres cossos europeus per fer front a les emergències i l'amenaça terrorista

ACN Girona.-El conseller d'Interior, Miquel Buch, ha defensat el reforç policial d'estiu a la Costa Brava i ha recordat que s'ha planificat tenint en compte clarament "la zona turística litoral". El conseller ha dit que, des d'ara i fins a mitjans setembre, el Departament ha afegit 28.000 hores extra de serveis policials a l'àrea compresa entre Figueres i Blanes (Selva). "Comptin també que vuit de cada deu agents, durant aquests mesos, no tenen vacances perquè les necessitats requereixen que treballin", ha subratllat Buch. El conseller ha admès que li agradaria poder "fer més" per atendre les demandes dels alcaldes –que veu lògiques- però ja ha avançat que, com a mínim fins al juny de l'any vinent, no hi haurà cap nova promoció que surti de l'Escola de Policia. Buch ha fet aquesta valoració durant la signatura de diversos convenis en matèria de seguretat i emergències amb municipis de les comarques gironines. En destaca un que s'ha rubricat amb els Ajuntaments de Platja d'Aro (Baix Empordà) i Lloret de Mar (Selva) i que permetrà que les seves policies locals es coordinin amb altres cossos europeus per fer front a catàstrofes naturals i a l'amenaça terrorista.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.