directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 07:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 16 de juliol de 2018 16:27 h

JxCat insistirà en la restitució de Puigdemont si es confirma l'extradició per malversació

Batet argumenta que la sentència de la justícia alemanya obre un nou escenari en caure les causes de rebel·lió, sedició i desordres públics

ACN Barcelona.-JxCat insistirà en la restitució del seu líder, Carles Puigdemont, si es confirma la seva extradició a l'Estat per malversació. Així ho ha explicat el portaveu del grup parlamentari, Albert Batet, en declaracions a TV3 des d'Hamburg, on es troba l'expresident de la Generalitat. "En el moment que no estigués en presó preventiva, seria possible la investidura", ha argumentat Batet, després de reunir-se amb el 130è president del Govern, l'actual cap de l'executiu, Quim Torra, la consellera de Presidència, Elsa Artadi, i el vicepresident primer del Parlament, Josep Costa. "La sentència del passat dijous obre un escenari possible de restitució perquè cauen totes les causes de rebel·lió, sedició i desordres públics. I posa en evidència que s'haurien de deixar en llibertat de forma immediata tots els presos polítics", ha argumentat Batet.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.