directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 06:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 17 de juliol de 2018 14:06 h

Pere Vila deixa la presidència de la Diputació de Girona per convertir-se en el nou delegat del Govern

En el seu comiat, elogia Miquel Noguer com a relleu i es compromet a treballar "per aconseguir la independència i la República" des del nou càrrec

ACN Girona.-Pere Vila deixa la presidència de la Diputació de Girona per convertir-se en el nou delegat del Govern a la demarcació. Vila ha aprofitat el darrer ple que ha presidit per acomiadar-se dels grups i reivindicar la feina feta al capdavant de la corporació durant aquests tres anys. El seu balanç és positiu tot i que hi ha hagut "encerts i errors". Pere Vila subratlla que, tal com ha fet des de la Diputació, assumeix el nou càrrec amb l'objectiu de "treballar pel país i aconseguir la independència i la República". Durant la seva intervenció, Vila ha recordat que el fins ara vicepresident Miquel Noguer es perfila com el seu relleu i ha posat en valor la seva capacitat de treball i l'equip que han format durant aquest mandat. Dimarts vinent hi haurà un ple per donar compte de la renúncia de Pere Vila i el ple per escollir nou president i la presa de possessió serà el dia 31. Tots els grups de la Diputació han agraït a Pere Vila la mà estesa al diàleg que ha tingut durant la seva presidència.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.