directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 18 de juliol de 2018 13:52 h

El Festival Gong proposa música medieval i dansa d'Al-Andalus a les coves de Montserrat

Se celebrarà aquest cap de setmana amb concerts a la Catedral i a la Terrassa

ACN Collbató.-El Festival Gong oferirà aquest cap de setmana música medieval i dansa d'Al-Andalus a les coves de Montserrat, a Collbató (Baix Llobregat). El certamen dedicat als nous sons i compromès amb les músiques del món arriba a la seva 13a edició. La sala de la Catedral, a l'interior de les coves, acollirà dissabte, 21 de juliol, el concert Mystica del quartet Airun, un viatge musical i poètic a l'origen de l'experiència mística i a les seves manifestacions al llarg de la història amb personatges com Ramon Llull, Santa Teresa i altres místics. A la Terrassa, un espai a l'aire lliure amb vistes panoràmiques del Parc Natural de Montserrat, se celebrarà un concert del duet Sarva Mangalam que, amb 'Mant-Serrat, fusionarà els cants de les muntanyes sagrades del Nepal amb la muntanya màgica de Montserrat.

Diumenge, 22 de juliol, a la cova tindrà lloc l’espectacle de dansa i música Itimad, de Nur Camerata & Cia i Un Sol Traç, una trobada entre les arrels andalusines i l’avantguarda, amb música del músic Pedro Burruezo. El mateix dia a la Terrassa hi haurà el concert del cantautor Ferran Palau, que presentarà el seu disc 'Blanc'.Enguany, la Terrassa del Gong aportarà una experiència gastronòmica amb el servei de restauració Happy Foods Eco Friendly, guanyador del programa de TV3 'Joc de Cartes', que oferirà productes gastronòmics de proximitat amb la filosofia 'slow food'.El festival es complementa amb les activitats d’Inspira Montserrat, que ofereix experiències per a un estil de vida conscient i respectuós amb la natura, amb tallers de preparació de productes i menjars naturals, i xerrades, entre altres activitats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.