directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dilluns, 23 de juliol de 2018 14:41 h

Ciutadans demana a l'alcaldessa de Girona que clarifiqui si ha utilitzat el cotxe oficial per anar al Parlament

La formació explica que el vehicle s'ha d'utilitzar exclusivament per a tasques de representació municipal i no per la seva tasca com a diputada

ACN Girona.-El diputat gironí de Ciutadans (Cs) al Parlament, Jean Castel, ha demanat a l'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, que doni "una explicació als ciutadans" de Girona per saber si ha utilitzat el cotxe municipal que té com a alcaldessa per a anar fins al Parlament de Catalunya. Segons Castel, en cas que fos així "podria incórrer en un delicte de malversació", ja que el vehicle municipal és tan sols per a realitzar tasques de representació municipal i no per a la seva feina com a diputada. Aquestes explicacions arriben després de la petició que ha fet la formació a l'alcaldessa sobre els múltiples viatges a Barcelona i que, com assegura Cs, se'ls hagi donat una "resposta genèrica". Ara demanen que Madrenas especifiqui el motiu de cada viatge. Per a Castel, un dels casos més sospitosos d'aquest mal ús és el dissabte 12 de maig, després de la inauguració de Temps de Flors, en què en el registre hi consta un viatge de l'alcaldessa a Barcelona just la mateixa tarda que hi havia el ple d'investidura.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.