directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 02:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 25 de juliol de 2018 16:40 h

Els fets delictius a Esplugues de Llobregat han caigut un 5,5% en l'últim any

L'índex de criminalitat se situa 11 punts per sota de la mitjana dels municipis del seu entorn

ACN Esplugues de Llobregat.-Esplugues de Llobregat ha registrat en l'últim any 2.121 fets delictius, un 5,5% menys que un any enrere. Segons dades presentades al Consell de Seguretat Ciutadana, de juliol de 2017 a juny de 2018, l'índex de criminalitat s'ha situat en els 45,9 fets penals per cada 100 habitants, 11 punts menys que el de la mitjana dels municipis del seu entorn que formen part de la Regió Policial Metropolitana Sud (RPMS). Els delictes contra el patrimoni, amb 1.813 fets, se situen al capdavant de les tipologies penals, tot i que presenten una reducció del 5,5%. Els furts i els danys se situen al capdavant (34,6% i 16,74%, respectivament, del total d'infraccions penals contra el patrimoni); mentre que les estafes, seguint una tendència generalitzada a tot el territori, pugen al segon lloc degut, fonamentalment, a l'increment dels delictes telemàtics (internet). Per contra, els robatoris a l'interior de domicili cauen al cinquè lloc i representen un 7,1% dels delictes patrimonials.

En l'àmbit de la seguretat viària, hi ha hagut una reducció d'un 10,99% del nombre d'accidents (273), tot i que la tendència generalitzada a tot el territori és a l'alça, i destaca que s'han reduït en un 22,86% els accidents amb víctimes, amb un total de 108 accidents amb ferits, que són els segons millors resultats des del 2009. Com a nota rellevant, no s'ha produït cap mort i només 18 ferits de caràcter greu.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.