directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 05:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 26 de juliol de 2018 15:44 h

Teodoro García Egea serà el nou secretari general del PP i Dolors Montserrat la portaveu popular al Congrés

Casado anuncia la nova executiva a Barcelona i creu que s'ha aconseguit una "integració real"

ACN Barcelona.-El president del PP, Pablo Casado, ha escollit Teodoro García Egea com a nou secretari general del PP i Dolors Montserrat com la nova portaveu dels populars al Congrés dels Diputats. Casado ha fet aquest anunci a la reunió del Comitè Executiu Nacional que els populars celebren aquest dijous a Barcelona. El nou líder dels populars ha presentat la seva proposta de l'executiva tot assegurant que s'ha aconseguit que "la integració sigui real", ja que s'han incorporat "fins a 10 persones" de la llista de Soraya Sáenz de Santamaría, que no ha assistit a la reunió. El nou vicesecretari d'Organització serà Javier Maroto, Andrea Levy es mantindrà al capdavant de la d'Estudis i Programes, i Ignacio Cosidó serà el nou portaveu al Senat.

La Vicesecretaria de Política Autonòmica i Local serà ocupada per Vicente Tirado, la de Comunicació per Marta González, la Sectorial per Isabel García Tejerina i la de Política Social per Cuca Gamarra.Dins l’àrea d’Organització, el secretari d’Organització serà Juan Carlos Vera, el secretari d’Electoral serà José Antonio Nieto, el de Participació, José Luis Martínez Almeida, i el secretari de Transparència és César Sánchez. A més, president del Consell d’Alcaldes ha estat nomenat Francisco Javier Marquez, la presidenta del Comitè Autonòmic és Ana Beltrán. Dins la vicesecretaria de Política Autonòmica i Local, el secretari de política territorial és Diego Calvo, i el de política autonòmica, Juan José Matarí. Vicente Betoret ha estat proclamat secretari de Política provincial , i el de política local és Antonio González Terol. A l’àrea de Comunicació, Isaben García Ayuso ha estat nomenada secretària de Comunicació, mentre que el secretari d’Imatge Corporativa serà Sergio Ramos, el de Comunicació digital és Juan Corro i la de comunicació interna és Marga Prohens. Depenent de la Vicesecretaria de Sectorials hi ha el secretari d’Economia i Ocupació, que serà Alberto Nadal, el de Medi Ambient, que ha recaigut en Alberto Casero, la secretaria d’Interior i Llibertats, on hi haurà l’exministre català Jorge Fernández Diaz, la secretària de Cultura i Esports, que serà María José García Pelayo, i el secretari de Justícia, que és l’exministre Rafael Català. En aquesta mateixa àrea hi ha el secretari per a la Revolució Digital, Miguel Barrachina. De la vicesecretaria de Política social penja el secretari de Sanitat i Benestar Social, que serà Antonio Román; la d’Ensenyament, que serà Sandra Moneo; la d’Igualtat, que finalment ha recaigut en María del Mar Blanco; el secretari de Medi Rural i despoblació, Luis Venta; i els secretaris d’Immigració i Cooperació, Sofía Acedo i Carlos Iturgaiz.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.