directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 01:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 28 de juliol de 2018 21:56 h

El taxi manté la vaga indefinida fins dilluns, quan es reuneixi amb Foment

Uns 1.600 taxis, segons xifres de la Guàrdia Urbana de Barcelona, segueixen ocupant la Gran Via en la segona nit al carrer

ACN Barcelona.-El sector del taxi seguirà amb la vaga indefinida fins, com a mínim, aquest dilluns al migdia, segons han confirmat a l'ACN el sindicat Elite. És quan està prevista la reunió dels representants del col·lectiu amb el Ministeri de Foment per tal de desencallar aquest conflicte laboral i en el que els taxistes mantenen un únic i principal punt: el blindatge de les llicències i evitar la irrupció i la competència deslleial que suposen els vehicles de lloguer amb conductor (VTC), amb plataformes com Uber i Cabify. La decisió de mantenir les aturades s'ha fet aquest vespre, en la que ha estat la tercera assemblea de la jornada. A la Gran Via de Barcelona, en el tram entre els carrers Entença i Bailén, segueixen estacionats 1.600 taxis, segons fonts de la Guàrdia Urbana de Barcelona. Durant el dia han arribat vehicles de diversos punts de Catalunya i de l'estat espanyol, els darrers, des de Sevilla.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.