directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 23:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 1 d'agost de 2018 21:45 h

El Govern lamenta la “distància i les discrepàncies” amb l’Estat i la “negativa total” a parlar de referèndum i presos

Maragall diu que “no pot estar satisfet” amb la Bilateral i demana a l’executiu de Sánchez que “rectifiqui” i no “repeteixi arguments i comportaments” de l’etapa Rajoy

ACN Barcelona.-El Govern no ha sortit content “ni satisfet” de la reunió de la Comissió Bilateral Estat-Generalitat. Així ho ha volgut explicar el conseller d’Exteriors i líder de la part catalana de la trobada, Ernest Maragall, que tot i admetre que el resultat d’aquest dimecres no els farà aixecar-se de les negociacions, ha constatat la “gran distància i les discrepàncies” que hi ha entre les dues administracions. A més, el conseller ha lamentat especialment la “negativa total” de l’Estat a parlar d’un possible referèndum d’autodeterminació ni de la situació dels presos independentistes, i ha considerat “un error” que s’hagi rebutjat la seva proposta de crear un grup de treball sobre les “vies possibles de participació i decisió del futur dels catalans”. Maragall, de la mateixa manera, s’ha mostrat sorprès per haver detectat que el govern de Pedro Sánchez “repeteixi arguments i comportaments” de l’etapa del PP de Mariano Rajoy, i ha esperat que l’executiu espanyol “rectifiqui”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.