La vaga de pilots d'aquest divendres de Ryanair només afecta a vols entre el Regne Unit i Irlanda
La companyia del conseller delegat Michael O'Leary ha cancel·lat 20 de les 300 operacions previstes entre els dos països anglosaxons
ACN Madrid.-La vaga de pilots aeris de la companyia irlandesa Ryanair convocada per aquest divendres no ha tingut cap impacte directe en cap dels aeroports espanyols ni en cap dels tres aeroports catalans on opera l'empresa aeronàutica del conseller delegat Michael O'Leary, segons han confirmat a l'ACN fonts pròximes a la companyia. Les mateixes fonts han informat que les úniques rutes aèries afectades per aquesta vaga són les que uneixen el Regne Unit i Irlanda. La companyia ha informat que davant aquesta convocatòria, es van anul·lar 20 dels 300 vols que hi havia previstos aquest divendres entre aquests dos territoris i que tots els passatgers afectats van ser informats el dijous passat 26 de juliol i o bé se'ls han tornat els diners del passatge o bé se'ls ha reubicat en un vol alternatiu.
La companyia informa que aquesta quarta vaga convocada pels pilots ha estat secundada pel 25% dels pilots de Ryanair a Irlanda. La companyia de Michael O'Leary ha afegit que tos els vols que s'han vist afectats per la vaga d'aquest divendres incideixen sobre rutes que es cobreixen amb diverses freqüències entre Irlanda i el Regne Unit en les quals hi ha més possibilitats de reubicar als passatgers.






