directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 14:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 10 d'agost de 2018 12:54 h

El PPC compara el bus d'Òmnium amb el d'Hazte Oír i exigeix a Colau que el sancioni i impedeixi que circuli

Fernández Díaz retreu a l'alcaldessa de Barcelona que "permeti" la campanya de l'entitat sobiranista, que "tergiversa i manipula la realitat"

ACN Barcelona.-El president del PPC a l'Ajuntament Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat "sancionar i impedir la circulació" del bus que Òmnium ha posat en circulació per la capital catalana i per altres localitats turístiques on es reclama la "llibertat dels presos polítics i exiliats", es denuncia "la repressió de l'Estat" i es reivindica la "democràcia" de l'independentisme. Per al PPC, la campanya "pretén distribuir entre els turistes el missatge que en l'Estat espanyol hi ha una situació de vulneració flagrant de drets i llibertades", i per això Fernández Díaz ha reclamat explicacions al govern de l'alcaldessa Ada Colau sobre "els criteris seguits per permetre la circulació d'un autocar la publicitat del qual és clarament política". I és que per al popular, el bus d'Òmnium és comparable al de l'organització d'ultradreta Hazte Oír que contenia missatges transfòbics i que es va impedir que circulés.

És per això que el líder del PPC a Barcelona ha considerat que Colau "no pot tenir una doble vara de mesurar com demostra prohibint en el seu moment la circulació de l'autobús d'Hazte Oír i en canvi, l'hi permet ara a l'independentisme, que tergiversa i manipula la realitat parlant de presos polítics". Finalment, Fernández Díaz ha recordat que "aquesta no és la primera vegada que Colau permet publicitat independentista, com ja ha passat en diverses ocasions amb campanyes d'aquesta mateixa associació en el transport públic de Barcelona", tot censurant que això hagi pogut passar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.