directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 11:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 12 d'agost de 2018 18:55 h

El Museu de les Ciències Naturals tindrà una coberta verda la pròxima primavera

La superfície enjardinada ocuparà 7.100 metres quadrats i vol ser un lloc d'observació, d'estudi i d'investigació del paisatge mediterrani

ACN Barcelona.-El Museu de les Ciències Naturals de Barcelona tindrà una coberta verda la primavera del 2019, segons ha informat a través d'un comunicat l'Ajuntament de Barcelona. La superfície enjardinada ocuparà 7.100 metres quadrats, dels 13.800 que té la coberta. Aquest espai vol ser un lloc d'observació, d'estudi i d'investigació del paisatge mediterrani. Les obres ja han començat i preveuen reparar i donar una "nova vida" a la coberta de l'edifici, concebuda en el seu moment com una gran extensió d'aigua blavosa com al·legoria del Mediterrani, que s'ha deteriorat amb el pas del temps provocant filtracions i corrosions. La nova instal·lació buscarà reconstruir ecosistemes naturals amb plantes d'espècies autòctones, afavorint així les comunitats vegetals mediterrànies.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.