directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 11:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dilluns, 20 d'agost de 2018 12:44 h

L'Associació Catalana de Municipis recolza les poblacions afectades pel 'top manta' i reclama un pla d'acció per combatre'l

Roses diu que cal un canvi de legislació per eradicar el fenomen, que aquest agost ha portat 400 manters al passeig

ACN Roses.-L'Associació Catalana de Municipis (ACM) recolza les poblacions afectades pel fenomen del 'top manta' i reclama un pla d'acció entre les diferents administracions per combatre'l. El president de l'entitat, David Saldoni, s'ha reunit amb l'alcaldessa de Roses, Montse Mindan, per abordar la problemàtica i han exigit que s'adoptin mesures com un canvi del Codi Penal que inclogui la reiteració delictiva entre els venedors. Mindan ha assegurat que el seu municipi viu aquest mes d'agost un autèntic "allau" de manters amb prop de 400 venedors i ha admès que l'increment d'efectius policials i la vigilància privada no ha aconseguit els resultats esperats. A més, alerten que si s'afronta el problema des de tots els àmbits (inclòs el social), continuarà creixent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.