directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 15:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dijous, 23 d'agost de 2018 14:45 h

L'Ajuntament de Lleida invertirà aquest estiu 260.000 euros en manteniment de centres educatius

L'alcaldessa en funcions, Montse Mínguez, visita els treballs que es fan a l'escola Parc de l'Aigua, on aquests dies s'està pintant el centre

ACN Lleida.-L'Ajuntament de Lleida invertirà aquest estiu 260.000 euros en el manteniment de set centres educatius de la ciutat. L'alcaldessa en funcions, Montse Mínguez, ha visitat aquest dijous l'escola Parc de l'Aigua on aquests dies s'estan pintant les aules del centre. Mínguez ha explicat que en l'última modificació pressupostària a l'abril es va afegir una partida extraordinària per complementar el pla d'actuació pel que fa al manteniment de les escoles. Els treballs es fan en aquest període per evitar les molèsties als escolars i a la comunitat docents i perquè, quan tornin de vacances, trobin l'espai en bon estat per desenvolupar-hi la seva activitat educativa.

Mínguez ha apuntat que fins que no comencin les classes al setembre hi ha treballs previstos a les escoles Parc de l'Aigua, Antoni Bergós (ZER Horta de Lleida) i Espiga, a les Escoles Bressol Municipals Rellotge i de Sucs, al Centre de Formació d'Adults Segrià als Camps Elisis i a l'Aula Municipal de Teatre. Les obres que es fan en aquests centres inclou la pintura, la millora dels espais comuns com el pati o arranjaments de les comunicacions, entre altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.