directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Cerdanya doble fletxa Dimecres, 29 d'agost de 2018 10:01 h

L'Ajuntament de Puigcerdà obre un expedient a un policia local que va reduir un home propinant-li una puntada de peu

El consistori està analitzant un vídeo on es veu part de l'actuació de l'agent i el cas també s'està investigant per la via judicial

ACN Puigcerdà.-L'Ajuntament de Puigcerdà ha obert un expedient informatiu a un policia local per tal d'aclarir la seva actuació del passat dissabte, quan va propinar una puntada de peu a un ciutadà amb l'objectiu de reduir-lo, tal com es va poder veure en un vídeo que va circular per les xarxes socials i que, posteriorment, va ser retirat. L'alcalde de la capital cerdana, Albert Piñeira, ha explicat que segons la versió de l'agent, que és funcionari interí, l'home estaria en estat d'embriaguesa, portaria un ganivet a la mà i, prèviament, l'hauria amenaçat amb pegar-lo, arribant a agafar-lo per la roba i tirant-li l'emissora a terra. Mentre, el que va quedar enregistrat al vídeo, segons ha apuntat Piñeira, va ser el moment en què el policia demana al ciutadà que es posi de cara a la paret i es va allunyant d'ell, abans de donar-li la puntada de peu que el va fer caure al terra, des d'on va ser reduït. A banda de l'anàlisi que està fent el consistori d'aquesta seqüència, per decidir si cal obrir un expedient disciplinari a l'agent, el jutjat també ha obert diligències per investigar el cas.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.