directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 19:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 29 d'agost de 2018 17:21 h

Llibertat amb càrrecs i ordre d'allunyament per a l'agressor de la dona que treia llaços grocs a la Ciutadella

L'home s'ha negat a declarar al jutjat de guàrdia i serà investigat almenys per lesions lleus i un delicte d'odi

ACN Barcelona.-El magistrat del Jutjat d'Instrucció número 32 de Barcelona ha deixat aquest dimecres a la tarda en llibertat provisional amb càrrecs l'home detingut per agredir una dona dissabte passat quan ella retirava llaços grocs al parc de la Ciutadella. L'individu s'ha negat a declarar davant del jutjat de guàrdia i ara la investigació per almenys un delicte de lesions lleus i un altre d'odi i discriminació per motius d'origen anirà a càrrec del Jutjat d'Instrucció número 7, que també tindrà en compte la denúncia de l'home contra la dona, d'origen rus.

L'home va interposar una denúncia el mateix dissabte al vespre davant dels Mossos, però aquest dimarts la dona també el va denunciar, en aquest cas davant la policia espanyola, que l'ha detingut aquest dimecres al matí. Immediatament l'ha portat davant del jutjat de guàrdia.Segons han explicat fonts jurídiques, l'home, aconsellat pel seu advocat d'ofici, s'ha negat a declarar. El jutge de guàrdia i la fiscal han tingut en compte també la denúncia que l'home va interposar i l'informe mèdic de la dona, que descriu una desviació del septe nasal sense fractura, sense ingrés hospitalari però diverses atencions mèdiques. En principi serien unes lesions que comportarien un delicte lleu, però no es descarta que es consideri un delicte ordinari.La fiscalia i el jutge han inclòs el delicte d'odi principalment per discriminació per motius d'origen, ja que l'individu hauria insultat greument la dona per ser russa, però en la denúncia de la dona s'esmenta que la discussió i posterior agressió va començar per la retirada dels llaços grocs.L'acusació particular no s'ha presentat i la fiscalia ha demanat una ordre d'allunyament de 500 metres, que el jutge ha acordat. Es dóna la circumstància que la dona i l'home viuen molt a prop l'un de l'altre, al mateix districte de Ciutat Vella, però això s'ha tingut en compte. Si es trobessin de forma fortuïta, l'home, que no té antecedents de cap tipus, hauria de desviar la seva trajectòria i no mirar ni parlar amb la dona. En sortir de la Ciutat de la Justícia, tot sol i tapant-se la cara amb una tovallola, l'home no ha volgut fer declaracions als periodistes que l'esperaven.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.