directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 02:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 10 de setembre de 2018 09:01 h

Junqueras diu que no veu "dreceres" per assolir la independència sense un referèndum pactat

L'exvicepresident del Govern respon les preguntes d''Els matins' de TV3 des de Lledoners i subratlla que no demanarà l'indult si rep una sentència condemnatòria

ACN Barcelona.-L'exvicepresident del Govern, Oriol Junqueras, ha afirmat que no veu "dreceres" per assolir la independència sense un referèndum pactat. El president d'ERC ha respost les preguntes del programa 'Els matins' de TV3 des de la presó de Lledoners, i el programa les ha llegit aquest dilluns al matí. Junqueras també assegura que no veu "cap benefici" a un hipotètic avançament electoral a Catalunya. L'exconseller d'Economia també dona per fet que no tindrà un judici "just" i subratlla que no demanarà l'indult si rep una sentència condemnatòria perquè es considera innocent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.