directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 17:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 10 de setembre de 2018 12:57 h

L'Esquerra Independentista creu que el Govern no està disposat a "plantar cara" a l'Estat per exercir l'autodeterminació

Les organitzacions anticapitalistes volen que la Diada marqui l'inici d'una "ofensiva popular" per recuperar els drets arrabassats i adverteixen que l'estratègia no pot passar pel Parlament

ACN Barcelona.-L'Esquerra Independentista (EI) avisa que ni el Govern, ni la Mesa ni el propi Parlament no estan disposats a "plantar cara" a l'Estat per exercir l'autodeterminació. En un comunicat d'aquest dilluns al matí, previ a la Diada, les organitzacions que formen part de l'EI afirmen que l'encaix a Espanya és "impossible" i que negociar-hi és una "quimera". Així, consideren que les institucions catalanes no són "veritablement útils" per assolir la independència. És per això que demanen que la Diada de l'11-S marqui l'inici d'una "ofensiva popular" per recuperar drets que s'estan arrabassant -segons afirma el text-, una estratègia que creuen que no pot passar pel Parlament sinó "per la gent". Signen el manifest Alerta Solidària, Arran, la CUP, la Coordinadora Obrera Sindical (COS), Endavant i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.