directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 07:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dilluns, 10 de setembre de 2018 17:59 h

Els 150 nous aspirants a agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona comencen el curs a l’Escola de Policia de Catalunya

Un cop acabada la formació, la nova promoció s'incorporarà al cos el 2020

ACN Barcelona.-Els 150 nous aspirants a agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona que van superar les últimes oposicions convocades per l’Ajuntament de la ciutat al juny passat han començat aquesta setmana la formació bàsica que organitza l'Escola de Policia de Catalunya. Aquesta nova fornada és la 91a promoció de la policia barcelonina i va aprovar la prova d’accés de les oposicions, on s’hi van presentar més de 3.900 persones. Un cop hagin superat els dos cursos del centre, iniciaran un període de pràctiques de dotze mesos dins del cos de la policia barcelonina. Els nous aspirants a Guàrdia Urbana s’incorporaran al cos al 2020.

Aquests 150 nous policies se sumaran als que van obtenir les 120 places d’oferta pública de nous agents que es van realitzar l’any passat i als 49 agents procedents de la convocatòria de mobilitat interadministrativa, incorporats l’estiu de l’any passat. En total, doncs, aquest mandat s’han convocat 319 places d’agent de la Guàrdia Urbana, cobrint totes les jubilacions d’agents i convocant el màxim de places que permet la llei.D’aquesta nova promoció, 117 són homes i 33 són dones, un 22% del total i la seva mitjana d’edat és de 31,9 anys. La majoria prové de l’àrea metropolitana de Barcelona i té estudis de cicles formatius de grau superior. El passat mes de juliol ja es van incorporar 106 nous agents a la Guàrdia Urbana, dels quals el 24% eren dones. Aquests agents han estat reforçant les zones de màxima afluència de persones durant els mesos d’estiu, especialment Ciutat Vella.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.