directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Divendres, 14 de setembre de 2018 11:44 h

La policia espanyola desmantella una plantació amb 3.711 plantes de marihuana en una nau de Santa Perpètua de Mogoda

L'operació ha permès detenir cinc persones que exportaven la droga a França

ACN Santa Perpètua de Mogoda.-La policia espanyola ha desmantellat una plantació hidropònica de marihuana habilitada en una nau industrial de Santa Perpètua de Moguda (Barcelona). L'operació ha permès detenir cinc individus que exportaven la producció a França i confiscar 3.711 plantes de cànnabis sativa, 47 ventiladors i nombrós utillatge necessari per mantenir la plantació en bon estat. A banda, durant l'actuació policial, empleats de l'empresa elèctrica distribuïdora van detectar que l'energia era presa fraudulentament de l'escomesa general. Els detinguts, a qui se'ls imputen delictes contra la salut pública i de defraudació de fluid elèctric van passar a disposició judicial i van quedar en llibertat provisional a l'espera de judici.

L'operació policial va iniciar-se després que els veïns de la zona alertessin la policia respecte una nau industrial que emanava una intensa olor. Una primera inspecció de l'exterior l'edifici va permetre comprovar que l'energia elèctrica que abastia l'edifici era presa de forma fraudulenta de l'escomesa general, amb el consegüent perill de curtcircuit.En l'entrada i registre, els agents van localitzar dues sales, amb una plantació hidropònica de marihuana a cadascuna i un total de 3.711 plantes amb un pes de 346 quilos, ja llestes per ser collides i manufacturades per a la seva distribució. La instal·lació estava degudament condicionada amb 47 ventiladors, 163 estabilitzadors, plafons, llums, transformadors, humidificadors i temporitzadors per obtenir el màxim rendiment en el menor temps possible, així com utillatge i productes químics. Durant l'actuació policial, empleats de l'empresa elèctrica distribuïdora van confirmar que l'energia necessària per al funcionament de la plantació era presa fraudulentament de l'escomesa general.La policia ha detingut cinc homes com a responsables de les plantacions, i que exportaven la pràctica totalitat de la producció a França per la seva distribució.Els arrestats estan a cusats de delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. Van passar a disposició judicial i van quedar en llibertat provisional a l'espera de judici. L'operació continua oberta a l'espera de practicar més detencions. En aquesta operació hi han pres part agents de la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria Territorial de Sabadell i membres de la Policia Local de Santa Perpètua de Mogoda.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.