directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 03:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 17 de setembre de 2018 14:00 h

ERC vol modificar a l'executiva per "reforçar l'organització" i "blindar" els encausats

La direcció pretén "feminitzar" el partit i "plantar cara a la repressió" amb una proposta que s'haurà de ratificar al consell nacional de dissabte

ACN Barcelona.-L'executiva nacional d'ERC debatrà aquest dilluns a la tarda una proposta per modificar i introduir canvis en aquest òrgan del partit. Així ho ha explicat la portaveu del partit, Marta Vilalta, en roda de premsa, després que ho apuntés 'El Periódico'. La intenció de la direcció és "reforçar l'organització per tal de blindar i legitimar les persones encausades, que estan sent represaliades". "Per plantar cara a una repressió que ens volia fer por, escapar-nos, que vol aturar-nos, fins i tot eliminar-nos, davant d'una actuació que ve en contra nostre, volem plantar cara", ha afegit Vilalta. Amb la proposta de canvis –Vilalta ha evitat concretar noms- la direcció vol també "refermar" el lideratge d'Oriol Junqueras i Marta Rovira com a president i secretària general del partit, "feminitzar" el partit i fer "noves incorporacions en llocs de responsabilitat estratègiques, per millorar la coordinació i el repartiment de responsabilitat de manera més eficaç", ha explicat. El consell nacional d'ERC d'aquest dissabte haurà de ratificar-ho.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.