directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 19 de setembre de 2018 10:00 h

El PP demana la dimissió de Delgado per "permetre que humiliïn els jutges" per la demanda de Llarena a Bèlgica

La ministra de Justícia defensa que treballa amb "rigor tècnic" per defensar la jurisdicció espanyola i defensar els interessos de l'Estat

ACN Madrid.-El PP ha demanat durant la sessió de control la dimissió de la ministra de Justícia, Dolores Delgado. La diputada María Jesús Bonilla ha dit que ha "perdut la credibilitat" i ha permès que s'hagin "humiliat els jutges" per com ha gestionat la defensa del magistrat Pablo Llarena a Bèlgica per la demanda interposada per Puigdemont i quatre exconsellers. Bonilla l'ha acusat de no defensar la sobirania dels tribunals espanyols i li ha dit que "ha de dimitir al més aviat possible". La ministra ha defensat que s'ha actuat "amb rigor tècnic" i que s'està treballant per defensar tant el jutge com la sobirania dels tribunals espanyols.

"Pot repetir aquest argumentari tant com vulgui, no respondré cap pregunta que posi en perill la defensa de la sobirania jurisdicció", ha replicat Delgado. La ministra ha defensat la gestió en aquest assumpte i ha dit que el govern espanyol "exerceix les seves responsabilitats sense interessos polítics partidistes". "Estem per sobre, el que ens interessa és la defensa dels interessos de l'Estat", ha conclòs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.