directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 20 de setembre de 2018 13:09 h

La Sagrada Família començarà a alçar la Torre de Jesucrist abans d’acabar l’any

El temple confia tancar aviat amb l’Ajuntament el Pla Especial per obtenir la llicència d’obres de la Façana de la Glòria

ACN Barcelona.-La Sagrada Família manté l’horitzó del 2026 com a data prevista de finalització de les seves obres. Enguany ha conclòs la Façana de la Passió i els treballs se centren en les sis torres centrals del temple, les quatre dels evangelistes arribant (aixecades ja fins a 90 metres), la de la Mare De Déu, que ja s’enlaira 100 dels 138 metres que acabarà tenint i, finalment, la Torre de Jesucrist. Aquesta, que és la torre central i més alta del temple (172,5 metres d’alçada) començarà a créixer abans d’acabar l’any des de la seva base (a 85 metres d’alçada) amb el primer nivell dels 12 que tindrà. D’altra banda, la junta constructora del temple ha assegurat aquest dijous que queden tan sols “uns serrells” per acordar amb l’Ajuntament el Pla Especial que ha de permetre les obres a la Façana de la Glòria per “dur a terme el projecte d’Antoni Gaudí”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.