directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 14:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Dissabte, 22 de setembre de 2018 13:12 h

Més de 300 persones donen suport als joves d'Altsasua i criden contra la justícia espanyola a La Bisbal d'Empordà

Els familiars dels empresonats diuen que l'Estat "ja haurà guanyat" si el cas arriba a Europa perquè hauran complert bona part de la condemna

ACN La Bisbal d'Empordà.-Més 300 persones han participat en els diferents actes que s'han celebrat el matí d'aquest dissabte a La Bisbal d'Empordà en favor dels vuit joves d'Altsasua (Navarra) empresonats, per agredir dos guàrdies civils. Els assistents han reclamat que es deixi en llibertat els condemnats i han cridat consignes en contra de la justícia espanyola. Tot plegat ha començat amb una rebuda institucional per part de l'alcalde i diversos regidors als pares de tres dels joves. Després s'han fet parlaments i un acte polític en el que hi han intervingut l'exdiputat de la CUP David Fernández, i els advocats Laia Serra i Benet Salellas. Els familiars han agraït "l'enorme suport" que reben d'arreu de Catalunya i esperen que els vuit condemnats "surtin el més aviat possible". "Si el cas arriba a Europa, l'estat espanyol ja haurà guanyat, perquè s'hauran estat la meitat de la condemna a la presó", ha reblat Edurne Goikoetxea, mare d'un dels nois.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.