directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 25 de setembre de 2018 15:47 h

Torra, sobre la candidatura de Valls a Barcelona: "Li desitjo un fracàs important"

El president de la Generalitat creu que és "formidable" que l'ex-primer ministre de França vulgui ser alcalde però espera "veure si coneix alguna cosa més que les rajoles" de la ciutat

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Quim Torra, ha estat contundent aquest dimarts en reaccionar a la candidatura que l'ex-primer ministre de França Manuel Valls té previst anunciar per competir per l'alcaldia de Barcelona. "Li desitjo un fracàs important. No puc estar massa a favor de la seva idea, com suposo que ell no està d'acord amb el que jo defenso", ha etzibat en ser preguntat. Torra, que ha mostrat el seu "respecte pel pare i avi" de Valls i els ha qualificat de "grans catalans", ha remarcat que l'ex-primer ministre "ha manifestat sempre opinions radicalment contràries al projecte polític" que ell representa. "Em sembla molt bé que tothom es presenti on vulgui. És formidable que vulgui ser alcalde de Barcelona. Veurem si, a part de les rajoles del terra de Barcelona coneix alguna cosa més d'aquest país", ha sentenciat. El president, a més, ha aprofitat per reclamar de nou "una candidatura unitària independentista a Barcelona". "És molt important", ha afegit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.