directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 27 de setembre de 2018 10:42 h

Iceta creu que la presó preventiva per l'1-O “està durant massa” i que els fets no encaixen amb el delicte de rebel·lió

El primer secretari del PSC celebra els acords entre la Generalitat i l’Estat i assegura que “l’antiinflamatori del doctor Sánchez funciona”

ACN Madrid.-El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, considera que el règim de presó preventiva que el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena va imposar a nou dels processats en el cas de l’1-O “està durant massa” i que tots plegats haurien d’estar ja en llibertat. Ho ha fet des del “respecte” a la decisió judicial i recordant, a més, que aquesta és una decisió que haurà d’abordar el Tribunal Suprem des de la independència. En tot cas, ha apuntat que personalment “no acaba de veure” que els fets que es jutjaran encaixin amb el “delicte de rebel·lió” que consta a la instrucció del cas, i ha rebutjat les apel·lacions a un possible indult perquè al seu entendre impliquen prefigurar una condemna i subvertir la presumpció d’innocència. Ha fet totes aquestes manifestacions en un esmorzar informatiu a Madrid on ha destacat el canvi de tarannà que ha implicat l’arribada de Pedro Sánchez a La Moncloa i els acords assolits amb la Generalitat. “l’antiinflamatori del doctor Sánchez funciona”, ha sentenciat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.