directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 28 de setembre de 2018 11:04 h

Munté negocia una llista amb Mascarell, Forn i Sànchez per a Barcelona

La candidata del PDeCAT a l'alcaldia aposta per "acostar-se" a ERC per fer "una candidatura transversal i d'unitat sobiranista"

ACN Barcelona.-La candidata del PDeCAT a l'alcaldia de Barcelona, Neus Munté, ha assegurat que està treballant en una llista de "suma" per a les pròximes eleccions municipals amb Ferran Mascarell, Joaquim Forn i Jordi Sànchez. Munté, que ha explicat que es van reunir els quatre a la presó de Lledoners el 21 de setembre, ha insistit que la "prioritat" és "aconseguir una candidatura transversal i d'unitat sobiranista" per "guanyar" l'alcaldia de la capital catalana. Així, la candidata del PDeCAT ha dit que s'ha de "buscar un acostament" amb ERC. "Ara a ERC hi ha un nou cap de llista, però per nosaltres no quedarà, no escatimarem esforços per entendre’ns”, ha dit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.