directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pallars Sobirà doble fletxa Divendres, 28 de setembre de 2018 14:05 h

Gerri de la Sal nomena Fill Predilecte a l'actor i director Carles Canut

L'alcalde Josep Maria Semino destaca l'estima que sentia per la localitat i el Pallars i diu que era el millor ambaixador que tenien

ACN Gerri de la Sal.-L'actor i director Carles Canut, mort aquest dijous a l'edat de 74 anys, ha estat declarat Fill Predilecte de la Gerri de la Sal, al Pallars Sobirà, localitat on va néixer i resideix gran part de la seva família. El ple de l'Ajuntament ja va aprovar, ahir a la nit per unanimitat de tots els regidors, aquest nomenament. L'alcalde, Josep Maria Semino, ha explicat que més endavant es farà un acte de reconeixement a l'actor. Semino ha destacat l'estima que sentia l'actor i director per Gerri de la Sal on passava llargues temporades i ha sentenciat que ''era el millor ambaixador que podíem tenir''. La pèrdua de l'actor ha estat molt sentida per tots els veïns de la localitat, on Canut n'era un veí més, i també per l'Associació Gastronòmica La Xicoia, de la que l'actor n'era padrí.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.