directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 17:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Divendres, 28 de setembre de 2018 16:06 h

Més de 220 comerços de Vic abaixaran la persiana el proper 1 d'octubre

El 12 d'octubre, festiu d'obertura comercial, molts optaran per treballar

ACN Vic.-'Tot sembla impossible fins que es fa. 1 d'octubre establiment tancat'. Amb aquest text i la imatge d'una urna del referèndum amb el logotip de la Generalitat, uns 220 establiments associats a Vic Comerç penjaran el cartell de tancament el proper 1 d'octubre. D'aquesta manera, una majoria de comerciants vigatans celebraran el primer aniversari dels fets de l'1 d'octubre, "en record a la dignitat d'un poble". El president de Vic Comerç, Toni Brachs, ha explicat a l'ACN que davant la inquietud d'alguns dels associats, l'entitat va decidir fer un sondeig per saber si dilluns els botiguers tancarien o obririen. Dels 280 comerços que van respondre (el 80% del total), un 82% es va manifestar favorable al tancament. En la mateixa línia, Vic Comerç també va preguntar sobre l'obertura del proper 12 d'octubre, festiu d'obertura comercial, i la majoria dels associats van respondre la seva intenció d'obrir.

El president de Vic Comerç, Toni Brachs, ha volgut deixar clar que tot i que l'associació dona suport al tancament i farà arribar cartells informatius a aquells que hagin escollit tancar, respecta igualment la decisió d'aquells que volen treballar, "com no podria ser d'una altra manera".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.