directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 03:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Divendres, 28 de setembre de 2018 19:30 h

Detenen un home que ha atropellat un policia local quan conduïa presumptament ebri a Cerdanyola

Fonts de l'Ajuntament indiquen que l'agent, que ha resultat ferit lleu, ha estat arrossegat uns seixanta metres

ACN Cerdanyola del Vallès.-Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de nacionalitat espanyola acusat d'haver atropellat un agent de la Policia Local de Cerdanyola (Vallès Occidental) mentre conduïa, presumptament, sota els efectes de l'alcohol. Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de quatre de la tarda d'aquest divendres. Una patrulla del cos de seguretat local ha detectat un cotxe mal aparcat davant d'un col·legi, a la zona del carrer Santa Anna. El conductor era fora del vehicle. La patrulla li ha cridat l'atenció i, segons la versió de l'Ajuntament, l'home els ha replicat. Ha estat aleshores que els agents han sospitat que l'home estava sota la influència de l'alcohol. L'individu ha entrat al cotxe amb ànim de marxar del lloc. Un dels agents ho ha intentat impedir traient les claus del contacte, però l'home ha arrencat i ha fugit atropellant l'agent, que ha arrossegat uns seixanta metres. El policia ha sofert ferides lleus.

Poc després altres patrulles policials han detectat el cotxe en una altra zona del municipi. El conductor no hi era. Més tard, ell mateix s'ha presentat a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Ripollet, on ha estat detingut.L'Ajuntament estudia ara si es persona a la possible causa judicial que hi pugui haver contra el conductor detingut.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.