directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 4 d'octubre de 2018 16:16 h

Torra va autoritzar que la manifestació de l'1-O que va concloure amb incidents acabés a la porta del Parlament

El president de la Generalitat va acceptar la demanda d'algunes de les entitats convocants per modificar a darrera hora el recorregut

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Quim Torra, va autoritzar que la mobilització de l'1-O que va acabar amb incidents tingués en el Parlament el seu punt final. Segons han avançat 'El Mundo', La Vanguardia i 'Nació Digital', i ha confirmat l'ACN, va ser el president qui, a petició d'algunes de les entitats convocants, va acceptar que el recorregut de la manifestació es modifiqués i acabés a la porta del palau de la Ciutadella. Inicialment, la marxa tenia el seu darrer espai reservat en un punt més allunyat del Parlament, però malgrat que alguns comandaments dels Mossos van desaconsellar-ho, el Departament d'Interior, el conseller Miquel Busch, i Torra van accedir en el darrer dia a permetre que els manifestants poguessin avançar fins a la porta de l'edifici. Això va fer que les entitats modifiquessin fins i tot la ubicació de l'escenari que acollia la lectura del seu manifest. Un cop desconvocada la concentració, alguns dels manifestants van acabar protagonitzant incidents violents que els van enfrontar als Mossos, que van acabar intervenint.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.