directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 d'octubre de 2018 13:49 h

CatECP acusa Cs de posar en perill la convivència en atacar el model d'ensenyament català: "Deixin les escoles en pau"

Susanna Segovia diu que el partit d'Arrimadas apareix en tots els casos de "conflicte" al carrer

ACN Barcelona.-La diputada de Catalunya en Comú Podem (CatECP), Susanna Segovia, ha acusat Ciutadans (Cs) de posar en perill la convivència en atacar el model d'escola catalana. Durant el debat general sobre la priorització de l'agenda social i la recuperació de la convivència, celebrat aquest dimecres al Parlament -a petició precisament de Cs-, Segovia ha etzibat: "Deixin les escoles en pau". En aquesta línia, la diputada dels comuns ha qualificat d'"indignant" els "atacs" del partit taronja al model d'escola acatalana. Segovia també ha constatat que el partit taronja apareix en tots els casos de "conflicte" al carrer: "Sempre hi estan implicats, sigui abans, durant o després, sempre apareix Cs", ha subratllat.

Segovia ha insistit que el model d'escola catalana és el consens "més gran" que ha aconseguit Catalunya des de la restauració de la democràcia. Així mateix, la diputada dels comuns ha advertit la bancada de Cs que es quedaran "sols com fins ara" si continuen atacant el sistema d'ensenyament català. "Les escoles a Catalunya no tenen problemes de convivència, el problema potser el tenen vostès", ha rematat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.