directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 11:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 11 d'octubre de 2018 09:21 h

Sánchez i Iglesias pacten elevar el salari mínim a 900 euros

Acorden legislar baixes de paternitat i maternitat iguals, cedir la regulació dels lloguers més cars als ajuntaments i apujar un punt l'impost de patrimoni a fortunes per sobre dels 10 MEUR

ACN Madrid.-El govern espanyol i Podem han pactat elevar el salari mínim interprofessional a 900 euros (actualment és de 735,9 euros). És un dels grans acords que segellen el pacte entre l'executiu de Sánchez i la formació d'Iglesias per tirar endavant els pressupostos del 2019 Aquest matí, la vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha detallat a 'Rac1' que a banda d'aquesta mesura també s'han posat d'acord per legislar "paulatinament" baixes de maternitat i paternitat iguals i també per apujar un punt l'impost de patrimoni a les grans fortunes per sobre dels 10 MEUR. A més, han acordat cedir als ajuntaments la regulació dels preus de lloguer a les zones on hi ha més inflació. Calvo reconeix que les mesures suposen una despesa important però que "Europa ho entén". "Brussel·les entén que la crisi i l'ajustament han deixat al país tremolant en criteris d'igualtat", ha valorat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.