directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dijous, 11 d'octubre de 2018 12:25 h

Tres detinguts en el desmantellament d'una plantació de marihuana en una finca rústica a Tortosa

Un dels arrestats tenia un canal especialitzat a internet, amb més de 9.000 seguidors, on difonia vídeos sobre com conrear les plantes

ACN Tortosa.-Dos homes i una dona han estat detinguts per la policia espanyola en el desmantellament d'una plantació de marihuana instal·lada en una finca rústica a Tortosa (Baix Ebre). El màxim responsable disposava d'un canal a internet, amb més de 9.000 subscriptors, on difonia vídeos perfectament elaborats sobre el creixement de les plantes i on donava consells sobre les diferents varietats de cànnabis al mercat, fertilitzats, tractaments, reg o temperatura. En l'operació es van intervenir 138 plantes de cànnabis, 12 quilos de marihuana manufacturada i 270 envasos fitosanitaris per als cultius. A més del delicte contra la salut pública, se'ls imputa defraudació de fluid elèctric.

L'operació va començar al setembre, quan la Policia Local de Tortosa va informar la policia espanyola sobre la possibilitat que hi hagués una plantació de marihuana en una finca rústica de la ciutat, llogada per una parella i on habitava un familiar encarregat del manteniment i vigilància de la instal·lació.Una de les zones de cultiu estava ubicada a l'interior de la piscina de la finca, transformada en un hivernacle cobert per la part superior. L'electricitat necessària per al funcionament de la instal·lació s'obtenia de forma fraudulenta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.