directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 12 d'octubre de 2018 01:26 h

La Generalitat decreta dos dies de dol per les víctimes dels aiguats de Mallorca

Els equips d'emergència continuen buscant un nen desaparegut

ACN Barcelona.-La Generalitat ha decretat dos dies de dol en senyal de dol per les víctimes mortals dels aiguats que aquesta setmana han afectat l'est de la illa de Mallorca. Per aquest motiu, segons publica el DOGC, les banderes onejaran a mig pal aquest divendres i dissabte en els edificis i dependències de la Generalitat i en les corporacions públiques de Catalunya en senyal de record i homenatge les víctimes. D'acord amb el darrer balanç, en els aiguats han mort 12 persones després que aquest dijous els equips d'emergències hagin trobat els cossos d'un home i una dona en una zona pròxima a Artà. D'altra banda, un nen de cinc anys continua desaparegut.

Les altres deu víctimes, sis homes i quatre dones, van ser localitzades a Sant Llorenç des Cardassar, l'Artà i s'Illot . Entre elles hi ha un matrimoni britànic, una dona holandesa, dos dones i quatre homes de nacionalitat espanyola, i una altra persona sense identificar, possiblement estrangera.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.