directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 15 d'octubre de 2018 12:32 h

Els pares podran accedir a les dades sanitàries dels seus fills de forma digital fins als 16 anys

Entre els 16 i els 18 caldrà una autorització dels joves

ACN Barcelona.-Els pares podran consultar les dades sanitàries dels seus fills a través de l'espai digital 'La Meva Salut'. Ho podran fer lliurement fins que tinguin 16 anys, i entre aquella edat i els 18 hauran de tenir l'autorització dels joves. Per demanar l'accés a la informació dels fills caldrà adreçar-se al centre d'atenció primària o als hospitals acreditats per fer el tràmit. Aquesta eina digital amplia així les seves funcionalitats. 'La Meva Salut' permet accedir a la informació de salut, fer consultes i realitzar tràmits electrònics de forma segura i confidencial. Des de la seva posada en marxa ja hi han accedit 557.994 persones.

Aquesta eina permet consultar el pla de medicació vigent, les voluntats anticipades i les donacions. També s'hi pot trobar informació sobre procediments quirúrgics en espera o les visites i proves programades pendents.Així mateix, compta amb un servei de consulta al professional de salut de referència en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu de manera no presencial. Es pot demanar cita prèvia i canviar de metge d'atenció primària o sol·licitar cita per a vacunes internacionals, entre d'altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.