directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 10:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 16 d'octubre de 2018 19:28 h

Puigdemont exigeix "igualtat de condicions" per parlar amb Madrid i no tractar els independentistes com a "criminals"

En una entrevista a Euronews l’expresident denuncia que és “inacceptable que hi hagi gent a la presó”,

ACN Brussel·les.-L'expresident Carles Puigdemont ha exigit “igualtat de condicions” en les negociacions entre Madrid i Barcelona respecte la crisi catalana i que no es tracti els independentistes com a "criminals". "Les condicions per tenir una negociació real i un diàleg real han de ser estar en condicions d’igualtat", ha dit aquest dimarts en una entrevista a la cadena de notícies Euronews. Per a l’expresident, això significa “que és inacceptable que hi hagi gent a la presó”, en referència als polítics i membres de la societat civil catalana actualment en presó preventiva per rebel·lió i sedició.

“Estem d’acord en això”, li ha respost el polític francoalemany Daniel Marc Cohn-Bendit, que l’entrevistava per aquest mitjà. Pel que fa a les converses sobre un futur referèndum d’autodeterminació o d’autogovern, el líder de JxCat ha defensat que “passi el que passi” el que “ha d’estar sobre la taula és que aquesta és la decisió del poble de Catalunya”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.