directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 16:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 18 d'octubre de 2018 12:10 h

Iglesias replica Rufián i diu que va ser Junqueras qui va demanar la reunió a la presó

El líder de Podem demana "relaxar el to" i espera poder arribar a acords perquè les dues formacions tenen "agendes en carrils paral·lels"

ACN Madrid.-El líder de Podem, Pablo Iglesias, a respost el diputat d'ERC Gabriel Rufián que demanava que anés a "pressionar" al despatx del president espanyol i no a la "cel·la de Lledoners" per tirar endavant els pressupostos. Iglesias ha afirmat que va ser Junqueras qui li va demanar la reunió i ha manifestat que té confiança que puguin "parlar de tot" i arribar a acords. "El més sensat és que parlem de moltes coses, tenim agendes que van per carrils paral·lels i hem demostrat que treballant dur hi ha possibilitat d'acord", ha manifestat. Més enllà dels pressupostos, Iglesias diu que ERC i Podem estan d'acord en "acabar amb la judicialització" de la política i en alliberar els presos. "Relaxem el to una mica", ha demanat Iglesias, que demana a Rufián i al ministre Borrell que deixin de competir per veure "qui és més arrogant".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.