directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 01:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 18 d'octubre de 2018 12:43 h

Bonvehí creu que Reñé hauria de deixar la direcció del PDeCAT a Lleida i confia que ho farà en breu

Considera que és la millor opció per tal que es pugui defensar de les acusacions de suposada corrupció i per tal que ''el focus no estigui situat sobre el partit''

ACN Lleida.-El president del PDeCAT, David Bonvehí, creu que Joan Reñé hauria de deixar la direcció del partit a la vegueria de Lleida una vegada ha dimitit també com a president de la Diputació de Lleida després de la seva detenció per suposada corrupció. Bonvehí ha dit que se li ha traslladat aquesta ''reflexió'' i que el mateix Reñé també l'ha contemplat de manera que creu que en ''les properes hores'' es podria materialitzar aquesta renúncia també. Segons Bonvehí, Reñé ''és millor que davant els mesos que li venen'' no tingui el ''focus centrat en la seva persona, que en certa manera també estaria situat sobre el partit''. Així mateix, creu que d'aquesta manera es podria defensar millor de les acusacions de suposada corrupció.

Bonvehí està convençut que Joan Reñé prendrà en les properes hores una decisió sobre el seu càrrec a la direcció del partit a la vegueria de Lleida. En aquest sentit, el president del PDeCAT, ha destacat la relació personal que manté amb el fins ara president de la Diputació de Lleida i l'ha felicitat per la feina que ha fet en els darrers dos anys al capdavant de la formació nacionalista a Lleida. És per això que espera que aquesta feina tingui una ''continuïtat'' però mitjançant una altra persona ja que una vegada Reñé ha deixat la institució de la Diputació ''no té sentit que continuï a la direcció del partit''. Bonvehí ha fet aquestes declaracions després d'assistir al Ple d'investidura de la nova presidenta de la Diputació de Lleida, l'alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.