directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 19 d'octubre de 2018 09:50 h

Un grup d'encaputxats ha tallat la Diagonal cremant contenidors pel desallotjament de Ca La Trava

La circulació ja ha estat restablerta

ACN Barcelona.-Un grup d'encaputxats ha cremat contenidors aquest divendres al matí en protesta pel desallotjament de Ca La Trava i ha tallat d'aquesta forma l'avinguda Diagonal a l'alçada de la Facultat de Física, davant de Palau Reial. La circulació ja ha estat restablerta. En un vídeo gravat per un vianant es pot veure com una vintena de persones amb passamuntanyes, molts d'ells vestits de negre, cometen l'acció i després marxen corrents cridant la consigna 'Són disturbis. Ca La Trava'. Entren llavors a la facultat. Segons fonts de la Guàrdia Urbana, els autors són encara desconeguts. El comissionat de Seguretat, Amadeu Recasens, ha apuntat a Catalunya Ràdio que també s'han cremat pneumàtics.

(Aquesta notícia actualitza l'anterior amb el mateix titular explicant les complicacions que ha tingut l'acció per al trànsit i que la circulació ja ha estat restablerta)La Guàrdia Urbana ha fet desviaments de trànsit en sentit entrada a l'altura de l'avinguda Doctor Marañón. Aquest tall ha provocat una cua de cinc quilòmetres a la B-23 des de Sant Joan Despí, segons informa el Servei Català de Trànsit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.