directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 11:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 19 d'octubre de 2018 15:13 h

El govern espanyol “estudiarà amb els serveis jurídics” l’abast de la decisió del Suprem sobre l’impost de les hipoteques

Fonts de La Moncloa apunten que dijous van acollir amb estranyesa el gir radical del Suprem

ACN Madrid.-El govern espanyol “estudiarà amb els serveis jurídics” l’abast de la nova decisió del Tribunal Suprem sobre a qui pertoca pagar l’impost de les hipoteques, després que aquest divendres la Sala del Contenciós-Administratiu hagi anunciat que paralitza i deixa a mans del ple la resolució que obliga els bancs a fer-se’n càrrec. En roda de premsa posterior al Consell de Ministres, la ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha expressat en primer terme la seva sorpresa per una informació -que ha arribat en el transcurs de la seva compareixença- i ha apuntat que l’executiu analitzarà la situació. Fonts de La Moncloa han apuntat després de la roda de premsa que l’executiu ja havia acollit amb estranyesa la decisió anunciada dijous, que implica un gir radical en la jurisprudència del Suprem.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.