directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 01:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Diumenge, 21 d'octubre de 2018 13:58 h

Aragonès a Iceta: "La dignitat i la llibertat dels presos i de Catalunya no s'intercanvia per cap partida pressupostària"

El vicepresident del Govern assegura que no s'asseuran a negociar els pressupostos generals de l'Estat si no hi ha cap gest de l'executiu espanyol cap als presos i exiliats

ACN Tarragona.-El vicepresident del Govern, Pere Aragonès, ha assegurat que no s'asseuran a negociar els pressupostos de l'Estat mentre no hi hagi cap gest cap als presos i exiliats per part del govern espanyol. Així, ha respost al primer secretari del PSC, Miquel Iceta, que aquest dissabte afirmava que si s'aprovessin els comptes Catalunya rebria l'any vinent 2.200 milions més. Aragonès ho ha dit en l'acte d'inici de la campanya 'Ciutats republicanes, ciutats de progrés', aquest diumenge a Tarragona. Pel líder republicà, "la dignitat i la llibertat la dels presos polítics i la de Catalunya no s'intercanvia per cap partida pressupostaria", ja que "les llibertats i els drets de la ciutadania no tenen preu". "No podem acceptar fer votacions gratuïtes i gestos de confiança cega", ha reblat. Per això, ha emplaçat l'executiu de Madrid a "moure's" atès que encara no han demostrat cap diferència respecte a la "línia repressiva" del govern de Rajoy.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.