L'Orfeó Català defensa que 'El Cant de la Senyera' no és al programa del viatge a la Xina "com en moltes altres ocasions"
L'entitat esgrimeix que els organitzadors demanaven evitar obres "de caire religiós o polític" i que el repertori "sempre es pacta"
ACN Barcelona.-L'Orfeó Català ha defensat en una piulada a la xarxa social Twitter que l'obra 'El Cant de la Senyera' no està inclosa en el programa que interpretaran en el marc del Festival Internacional d'Arts de Xangai "com en moltes altres ocasions". En aquest sentit, l'entitat ha sortit al pas de la polèmica assegurant que els repertoris que s’interpreten arreu el món "sempre es pacten" amb els organitzadors dels concerts i que, en aquest cas, s'havia demanat evitar obres "de caire religiós o polític". En aquest sentit, tampoc s'ha inclòs en el programa el 'Rèquiem' de Brahms.






